TESLİMAT KOŞULLARI
*Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size kargo takip numarasını içeren e-mail
gönderilecektir. Bilgilendirme sonrasında siparişinizi gönderim yapılan kargo firmasının kargo takip bölümünden, kargo takip numaranızı girerek de kargonuzu takip edebilirsiniz. Dilerseniz 0212 671 33 48 Uniq Crafter Müşteri Hizmetleri’ni arayarak da kargonuz hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
*uniqcrafter.com.tr üzerinden nerelere gönderim yapabilirim?
www.uniqcrafter.com.tr gönderim ağı, Kargo firmasının teslimat sağladığı yurt içindeki tüm bölgeleri
kapsar.
*Siparişim ne kadar sürede gönderim adresine ulaşır?
Siparişleriniz en geç 3 veya 5 iş günü içerisinde kargo firmasına paketlenmiş olarak teslim edilir.
Kargo gönderim süreleri gönderim iline göre farklılık göstermektedir. (Kampanya ve İndirim dönemleri hariçtir.)
*Siparişim gecikirse ne yapmalıyım?
info@uniqcrafter.com.tr adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama ile e-mail
gönderebilir ya da 0212 671 33 48 Uniq Crafter Müşteri Hizmetleri’ni arayarak
gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.
*Siparişimi kimler teslim alabilir?
Siparişiniz, belirtilen adreste teslim almayı kabul eden herhangi birisine teslim fişinin imzalanması
karşılığında teslim edilir. Siparişinizi verdikten sonra alıcı değişikliği
yapmak isterseniz, siparişiniz kargo firmasına teslim edilmesinden sonra alıcı
değişikliği yapılabilir. info@uniqcrafter.com.tr adresinden veya 0212 671 33 48 Uniq Crafter Müşteri Hizmetleri’nden bu konuda destek alabilir, gerekli düzeltmeyi yaptırabilirsiniz.
*Teslimat adresinde alıcı bulunamazsa ne olacak?
Adreste alıcı bulunamadığında kargo yetkilisi adrese bir haber formu bırakır ve takip eden
ilk iş günü içerisinde 2 kez uğrar. Bu süreç zarfında teslimatın bir kez daha
yapılamaması durumunda, paketiniz kargo şubesinde en fazla 3 gün
bekletilecek, gelip teslim almadığınız takdirde siparişiniz Uniq Crafter
deposuna geri gönderilecektir. Siparişinizin tekrar gönderilmesi için bizlere
info@uniqcrafter.com.tr adresinden veya 0212 671 33 48 Uniq Crafter Müşteri
Hizmetleri’nden ulaşınız.Siparişiniz için bizimle temasa geçmediğiniz takdirde,
siparişiniz 1 ay sonra iade olarak kabul edilecek ve para iadeniz kredi
kartınıza yapılacaktır.
*Sipariş verdikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?
Teslimat adresini siparişiniz henüz teslimat için verilmediyse değiştirebilirsiniz.
Hesabım>Siparişlerim sayfanızdan siparişinizin takibini yapabilirsiniz.
Dilerseniz, 0212 671 33 48 Uniq Crafter Müşteri Hizmetleri'nden veya
info@uniqcrafter.com.tr adresinden bize ulaşabilir ve gerekli değişikliği
iletebilirsiniz.
*Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizi teslim alırken paketinde yırtık, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka
kontrol etmelisiniz. Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece,
faturalarıyla beraber gönderilir.*Fatura veya irsaliye, gönderinizin bulunduğu
pakete ilişik olarak gönderilir. Lütfen faturalarınızın varlığını ve
doğruluğunu kontrol ediniz.*Hediye siparişlerinizde, talebe bağlı olarak,
fatura sipariş ile birlikte gönderilmeyebilir.
*Siparişimin faturası gelmediğinde veya paketi hasarlı/şüpheli olduğunda ne yapmalıyım?
Siparişinizin teslimi sırasında, ürünü teslim almadan önce mutlaka paketi kontrol ediniz. Eğer
pakette herhangi bir bozulma (yırtılma, patlama, ezilme, ıslanma vb.) ya da
şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. İlgili görevliden
hasar tespit tutanağı tutmasını isteyip, en kısa sürede Müşteri Hizmetleri
Yetkilimiz ile iletişime geçiniz. Hasar tespit tutanağı hazırlanırken
görevlinin tutanağa yazdığı açıklamalara dikkat ediniz. Kargo tazmini konusunda
sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo görevlisi ile
geri göndermenizi rica ederiz. Tutanak tutturmanız, ürün değişimi ve iadesi
süreçlerinde size yardımcı olacaktır. Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan
eksik ürün, yanlış ürün veya hasarlı ürün bildirimleri, tutanak olmadığı ya da
ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
Eğer ayrı gönderilmesini talep etmemenize rağmen faturalarınız size
siparişinizle beraber teslim edilmediyse, lütfen ilgili görevliden faturanızı
isteyiniz. Faturanızın size teslim edilmemesi halinde, lütfen görevli kişiye
tutanak tutturarak durumu en kısa sürede 0212 671 33 48 Uniq Crafter Müşteri
Hizmetleri’ne bildiriniz.
GARANTİ VE İADE KOŞULLARI
Uniq Crafter olarak, size sunduğumuz her ürünün kalitesinin arkasında duruyoruz. Yine de, satın almış olduğunuz herhangi bir üründen memnun kalmazsanız veya herhangi bir nedenle satın alma kararınızı değiştirirseniz, bu durumu düzeltmek için elimizden geleni yaparız. Çünkü bizden yaptığınız her alışverişin sizin için olumlu, mutluluk verici bir deneyim olmasına önem veriyoruz. Buna rağmen, eğer ürünlerinizle ilgili iade veya iptal kararı alırsanız, lütfen aşağıdaki adımları ve şartları dikkate alınız.
*Siparişimi ne kadarlık bir süre içinde iade edebilirim?
Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz ürünleri iade şartlarına uygun olması halinde 14 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz.
*Siparişimi nasıl iade edeceğim?
Dilerseniz, info@uniqcrafter.com.tr adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün kodunu ve iade sebebinizi belirten bir mail gönderebilir, ya da 0212 671 33 48 Uniq Crafter Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iade talebinizi bildirebilirsiniz.
İade etmek istediğiniz ürünü, orijinal kutu veya ambalajında, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile birlikte, mümkün olduğunca sağlam ve hasara uğramayacak bir şekilde paketlemenizi rica ediyoruz. Kutuyu, içerisinde yer alan koruyucu maddelerle birlikte geri göndermeniz ürünlerin güvenli şekilde bize ulaşmasını sağlayacaktır.
info@uniqcrafter.com.tr adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün kodunu ve iade sebebinizi belirten bir mail göndererek, ya da 0212 671 33 48 Uniq Crafter Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iade talebinizi bildirmeniz gerekmektedir.
* İade edeceğiniz ürünleri "Kaya Ayakkabı ikiltelli Osb mah. Atatürk Bulvarı Pufa Plaza No: 98/10 3. Kat
Başakşehir İstanbul" adresine gönderiniz.
**Eğer iade etmek istediğiniz ürün arızalı ise, arıza hakkında bilgilendirme notu iletmeyi unutmayınız. Ürün, belirttiğiniz nota dayanarak uzmanlar tarafından incelenir. Değişim onayı verilen ürün stokta mevcut ise, birebir değişim yapılır. Stokta bulunmayan ürünler iade alınır ve ücret iadesi yapılır.
*Satın aldığım ürün arızalı veya hasarlı ise ne yapmalıyım?
Arızalı veya hasarlı ürünleri 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade talebinizi iletmek için info@uniqcrafter.com.tr adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün kodunu ve iade sebebinizi belirten bir mail gönderebilir, ya da 0212 671 33 48 Uniq Crafter Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz.
Ürünü, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.
*Siparişimde eksik veya farklı ürün varsa ne yapmalıyım?
Siparişinizde eksik veya farklı ürün varsa, info@uniqcrafter.com.tr adresine sipariş numaranızı ve eksik veya farklı gönderilmiş olan ürün kodlarını içeren bir e-mail gönderebilir ya da 0212 671 33 48 Uniq Crafter Müşteri Hizmetleri’ni arayarak durumu iletebilirsiniz.
Gönderilmeyen ürün stokta mevcut ise size gönderilir, aksi halde ücret iadesi gerçekleştirilir.
Farklı gönderilen ürünlerde ürünün iadesi alınır. Ürün stokta mevcut ise size gönderilir, aksi halde ilgili ürünün ücret iadesi gerçekleştirilir.
*İade talebime ne kadar sürede dönüş alırım?
İade edilen ürün, tarafımıza ulaştıktan sonra en geç 10 iş günü içerisinde tarafımızdan incelenir. Tüm koşullara uygun olduğu tespit edildiğinde, iade işlem süresi yine 1 iş günü içerisinde başlatılır.
*İade bedelim ne zaman kredi kartıma ödenir?
Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün tutarı*, iade talebiniz onaylandıktan sonra** en geç 10 iş günü (kampanya dönemleri hariç) içerisinde kredi kartınıza iade edilecektir. Bankanıza bağlı olarak, iade tutarının kredi kartınıza yansıması birkaç gün sürebilir.
* Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz ürünün kargo ücreti tarafımızca karşılanır.
**İade işlemlerinin onaylanma süreci, ürünlerin tarafımıza ulaşmasından itibaren en geç 10 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. (Kampanya dönemleri hariç)
*Taksitli yaptığım alışverişin para iadesi nasıl yapılacak?
Kredi kartı ile taksitli olarak yapılan alışverişlerin iadesinin bankanız tarafından yine taksitli olarak yapılacağını, Uniq Crafter'ın bu duruma herhangi bir müdahalesinin bulunmadığını belirtmek isteriz. İadeden dolayı, siparişiniz nedeniyle limitinizde olan bloklanma kalkar, eski haline döner. Taksitli ödemeleriniz “-” olarak yansımaya devam eder, fakat her ay banka tarafından “+” olarak ilgili taksit tutarı da ekstrenize yansıdığı için taksit ödemesi yapmamış olursunuz.